woensdag 26 september 2012

Hoezo? Valt er iets te winnen dan?.(uitslag give away)

Meneer kloddertjeroze is ingezet. Ik heb het aantal deelnemers geteld en kwam tot 23.. Keileuk dat jullie hebben meegedaan! Dus ik zei tijdens het eten. Een getal onder de 23.. Hoezo, valt er iets te winnen dan?  Eh ja maar niet voor jou..
DRIE was het antwoord. Dat houdt in dat RIRI de gelukkige winnares is.
En om alvast een idee te geven van het leuke vaasje voor in je werkkamer, tadaaa een versie met bloemen.


Gefeliciteerd RIRI, mail je adres even en dan komt het vaasje zsm jouw kant op.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

riri van harte gefelies meis

en dank je wel voor het houden van deze leuke give away

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

MiM zei

Ha, juist te laat! Ik zag dat we samen een berichtje bij Merula schreven en toen dacht ik: O ja, ik wilde bij haar nog inschrijven! Ik gun het riri wel van harte hoor! je hebt een leuke blog. Ik kwam al eerder spieken, maar kan via mijn telefoon nooit reageren, dus dan moet ik eerst weer even achter de laptop. Nou ja, lang verhaal kort... Ik ga je volgen! Liefs MiM

merula zei

o dat ziet er gezellig uit met die knip en plak bloemetjes. Hoera voor RIRI.
En wat schud u trouwens goeie woordengrappen uit uw mouw! Moet je vaker doen is leuk!

Poesie Oh Hi! zei

Riri gefeliciteerd! Het is he van harte gegund :)

methartzielvansil zei

Gefeliciteerd winnares-dank voor de leuke give-away. Een mooie donderdag gewenst-xxx-Sil

Riri zei

Yes yes! :-) O, daar ben ik me een partijtje blij mee! Zal ik vast bloemetjes halen in hysterische kleurtjes, voor op m'n werkkamer? ;-) Héél erg leuk!
Groetjes Riri

lien zei

Hey Riri, proficiat!!! En Danielle, bedankt voor het organiseren van deze leuke give-away!

Anoniem zei

Wat een leuke blog! Ik ga je volgen (en zelf weer even vaker posten :-)

Elly's kleine idylle zei

Wat ziet het er hier bij jou super leuk uit....ik ga je volgen hoor en hoop dat jij het bij mij ook wel leuk vind...nog een fijn weekend en lieve groet.Elly...

merula zei

ik open m'n foto's in photoshop en dan kun je erin typen en tekenen. Ik zit me nu af te vragen hoe jij dan je bloemetjes in je vaasje gekregen hebt, toch ook een photoshopje lijkt me?
En nu zit ik ook nog te bedenken nu ik hier toch ben :) Jij bent toch met epoxy hars enzo bezig geweest. Was dat een beetje te doen, gewoon voor frutsel en knutsel doeleinden zeg maar??

een kloddertje roze hier zei

ha merula,

ik heb deze link gebruikt voor de blommen..http://www.pizap.com/. Photoshop moet mij ook maar eens in gaan verdiepen.

wat wil je gaan doen met epoxy? ik vond het nog al een gedoe allemaal.Duurde lang voor het droog was en het stonk echt heel erg. ik heb wel iets gevonden dat niet stinkt en heel goed werkt. is volgens mij alleen niet doorzichtig maar wel in allerlei kleuren te verven. heb ik besteld via http://www.aff-materialen.nl/. Ik heb de smoothcast gebruikt van 1 kg en dan degene die niet heel snel droogt maar binnen 30 minuten. Die andere kon je bijna niet gieten en dan was t al droog, echt heel bizar spul. Maar daar heb ik bv die knopen meegemaakt. Succes en voor vragen altijd bereikbaar ;)

merula zei

ow thanx! wat een bizare site joh!! Je kan daar echt de meest rare dingen bestellen voor de meest rare doeleinde. Nu word het misschien nog ingewikkelde juist, jeetje wat een keus..... Ik ben naar iets op zoek om holle doorgezaagde boerderij dieren (ahum) op te vullen en er dan meteen een schroef in mee te laten hard worden. Het moet dus goed stevig zijn om daarna aan de muur te schroeven. En wat geexperimenteer met wat kleiner spul is natuurlijk ook leuk. Ik heb hier ook nog van die siliconen vormpjes waarmee ik iets wil doen. Dus..... Ik duik weer even terug die site in.....